ကၽြန္ေတာ္စကား၀ိုင္းေတြ မ်ားစြာႀကံဳဖူးတယ္

႐ံုးမွာ၊ အိမ္မွာ၊ လက္ဖက္ရည္၀ိုင္းမွာ၊ စားပြဲ၀ိုင္းမွာ

တစ္ခါတရံ ေပ်ာ္ရယ္ေမာရတဲ့ အရက္၀ိုင္းမွာ

၀ိုင္းေပါင္းမ်ားစြာ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕တယ္

မေတြ႕ရင္လည္း ေတြ႕ေအာင္ရွာတယ္

၀ိုင္းေတြထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တတ္တယ္

တခ်ဳိ႕၀ိုင္းေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္က ခံရတယ္ ခပ္ရတယ္

တခ်ဳိ႕၀ိုင္းေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္က ေ၀ရတယ္ မွ်ရတယ္

ဒီေန႔မွာေတာ့ စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ စကား၀ိုင္းတစ္၀ိုင္းေတြ႕တယ္

ညဏ္ပြင့္စကား၀ိုင္းလို႔ေခၚတယ္

စကားေတြက အစံုပါတယ္

အခ်ဳိ အခ်ဥ္ အစပ္ အခါး အဖန္ အငန္

စကားအခ်ဳိကို ကၽြန္ေတာ္မေျပာခ်င္ဘဲ တမင္ေျပာတယ္

ၾကားသူေပ်ာ္ေစဖို႔

ေျပာသင့္မွန္းသိေပမယ့္ သိပ္ေတာ့ မႀကိဳက္လွဘူး

တမင္ပိုကာ ခၽြဲရတယ္လို႔ထင္တယ္

ဒါေပမယ့္ ႀကိဳက္ၾကတာကို ေတြ႕လို႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာေပးတယ္

စကားအခ်ဥ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တယ္

အားရပါးရရွိလို႔

ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထားနဲ႔လည္း ကိုက္ပါတယ္

ကၽြန္ေတာ္ဟာ အခ်ဥ္တစ္ေကာင္ျဖစ္တယ္

စကားအခါးေတြကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တစ္ခါတစ္ခါေျပာတယ္

ကိုယ္တိုင္လည္း နားမေထာင္လိုဘူး

သူမ်ားကိုလည္း မေျပာခ်င္ေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ခါ ေျပာမိသြားတယ္

ေစတနာေၾကာင့္ပဲဆိုဆို မခံတတ္တဲ့စိတ္ေၾကာင့္ပဲထင္ထင္

စကားအခါးကိုလည္း ေျပာမိတတ္တယ္

စကားအစပ္ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္ပါတယ္

ထိထိမိမိေလးရွိလို႔

လူၿပိန္းေတြနဲ႔ေတြ႕ရင္ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတတ္တယ္

ဒါမွ နားလည္ျမန္မွာမို႔လို႔

သူတို႔နားလည္မလည္ေတာ့ မသိပါ၊ ေျပာရတာအရသာရွိလိုက္တာ။

စကားအဖန္ကေတာ့ လွေတာ့လွတယ္၊ ေ၀့ေနတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္

မိန္းကေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ေျပာတတ္တယ္

ဟဲ ဟဲ၊ တခ်ဳိ႕က ကၽြန္ေတာ့္ထက္သာတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ္ပဲ ခံလိုက္ရတယ္

ကၽြန္ေတာ္က ခံသာခံရတာ၊ စကားအဖန္ေျပာတာေတာ့ မေလွ်ာ့မိေသးဘူး

စကားအငန္ကေတာ့ တစ္ေနရာပဲ သံုးပါတယ္

ငံျပာရည္ေတာမွာေတာ့ ငန္တာပဲ ေကာင္းပါတယ္

သိပ္ငန္သြားေတာ့လည္း စားလို႔မေကာင္းျပန္ဘူးေလ

ေနာက္ၿပီး ငန္တဲ့အရသာကိုလည္း ႀကိဳက္တတ္ၾကတယ္ေလ

သူက ေရေသာက္လို႔ေကာင္းတယ္၊ ၀လည္း မ၀ဘူး

ျပန္ေကာက္ရရင္…

ဒီေန႔ညဏ္ပြင့္စကား၀ိုင္းမွာ အဲဒီစကားအရသာစံု နည္းနည္း နည္းနည္း ေျပာခြင့္ရခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ညဏ္ပြင့္စကား၀ိုင္းေတြနဲ႔ ႀကံဳခ်င္တယ္

ညဏ္ပြင့္စကား၀ိုင္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။

 

ႏို၀င္ဘာ ၁၀၊ ၂၀၀၈။